Tiedote RCK Finland Oy:n toiminnanohjausjärjestelmän muutoksesta
Siirtyminen uuteen toiminnanohjausjärjestelmään 3.11.2025
Olemme päivittämässä toiminnanohjausjärjestelmämme uuteen, moderniin Microsoft Dynamics 365 Business Centraliin. Tämä merkitsee meille suurta askelta eteenpäin järjestelmäkehityksessä ja mahdollistaa entistä sujuvamman ja tehokkaamman palvelun asiakkaillemme ja kumppaneillemme.
Verkkokauppamme on normaalisti käytettävissä koko ajan ja perjantaina 31.10. klo 12.00 jälkeen tulleet tilaukset käsitellään maanantaina 3.11. Nykyinen Microsoft Dynamics NAV -järjestelmämme palvelee viimeisen kerran perjantaina 31.10. klo 12.00 asti. Maanantaina 3.11. meillä on käytössä uusi toiminnanohjausjärjestelmä. Tuona päivänä asiakaspalvelumme on poikkeuksellisesti suljettuna, sillä teemme käyttöönottoon liittyviä viimeistely- ja tarkistustöitä. Omat nimetyt yhteyshenkilönne auttavat tarvittaessa tuon päivän aikana ja verkkokauppamme toimii aivan normaalisti.
Siirtymällä uuteen järjestelmään haluamme varmistaa, että pystymme jatkossakin tarjoamaan teille laadukasta, sujuvaa ja ajanmukaista palvelua.
Mikäli teillä herää kysyttävää, olettehan yhteydessä omaan yhteyshenkilöönne.